پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

۱۴ بازديد

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

 

فرایند خالی کردن آب و فضولات به وسیله تانکر و نیروی انسانی را تخلیه چاه و لایروبی چاه میگوییم.

 

در ساختمانهای مسکونی و یا مراکز درمانی . تخلیه چاه فروشگاهی و یا مجتمع های ورزشی که لوله کشی های فاضلاب به اگوی فاضلاب شهری متصل نیست  چاه هایی تعبیه شده که اب های مصرفی به وسیله لوله کشی فاضلاب به چاه متصل شده اند.

 

نشانه های پر شدن چاه

 

1:سرریز شدن آب چاه از نزدیک ترین خروجی چاه بازکنی شرق تهران فاضلاب به چاه در زمان اوج مصرف مانند شبها

 

2:پخش بوی نامطلوب در واحد های مسکونی

 

3:ازدحام حشرات موذی مانند سوسک در خروجی های فاضلاب

 

تخلیه چاه

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم

1. کم بودن متراژ چاه :

 

( چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود تخلیه چاه مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

 

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

 

2:دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

 

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . تخلیه چاه نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

 

3:دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

 

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست تخلیه چاه در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4:دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

 

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن تخلیه چاه با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

 

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم تخلیه چاه سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.

 

تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم

 

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

 

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

 

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد . حداقل قیمت350هزار تومان ماشین 6 هزار لیتری و حداکثر 1میلیون ماشین12هزارلیتری میباشد.

 

سایر خدمات شرکت:

 

.حفر چاه فاضلاب و ترمیم ریزش چاه

 

.لوله بازکنی

 

.تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

 

.تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

.نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی

 

.لوله کشی اب و فاضلاب

 

.نصب شوفاژ و ابگرمکن و شیرآلات

 

نکاتی در مورد نهال گوجه فرنگی

۱۴ بازديد

نکاتی در مورد نهال گوجه فرنگی

پرورش نهال گوجه فرنگی قوی و سالم آسان است. انجام 9 شرط کافی است.

بسیاری از باغبانان ، به ویژه مبتدیان، شکایت دارند که نهال هایشان ضعیف، رشد بیش از حد، رنگ پریده یا تحت تأثیر بیماری ها و آفات است. اجتناب از این مشکلات آسان است.

شرط اول - بذر گوجه فرنگی با کیفیت

برداشت آینده شما بستگی به این دارد که چقدر مسئولانه به انتخاب بذرها برخورد می کنید. برای تحقیق در مورد تمام دانه های موجود در بازار وقت بگذارید. بررسی های مربوط به تولیدکنندگان بذر را به صورت آنلاین بخوانید، با همسایگان و دوستان خود مشورت کنید. بررسی ویژگی های واریته ها، الزامات آنها برای شرایط رشد و مقاومت به بیماری. و تنها پس از آن به فروشگاه بروید

شرط دوم - خاک به درستی انتخاب شده برای نهال

باغبانان با تجربه در اوایل ژانویه، شروع به آماده سازی خاک برای رشد نهال گوجه فرنگی می کنند. صرف نظر از اینکه نهال ها در کجا رشد می کنند - در خاک خریداری شده یا باغ - قبل از کاشت باید ضد عفونی شوند (با محلول صورتی تیره پرمنگنات پتاسیم پاشیده شوند، در حمام آب جوشانده شوند یا در اجاق گاز گرم شوند). اگر نهال های گوجه فرنگی در خاک تهیه شده بر اساس زمین خود باغ کاشته شوند (الزاماً آلودگی زدایی شده است!)، گیاهان هنگام کاشت در مکان دائمی استرس کمتری را تجربه می کنند و سریعتر و راحت تر از آنهایی که "دوران کودکی خود را سپری می کنند" ریشه می دهند. یک بستر خریداری شده

برای کسانی که ترجیح می دهند خودشان خاک را آماده کنند، چندین گزینه برای مخلوط های خاک ارائه می دهیم که برای رشد نهال گوجه فرنگی ایده آل هستند:

ذغال سنگ نارس (4 قسمت)، خاک باغچه که در آن علف رشد می کند (1 قسمت)، ماهی قاچ (0.25 قسمت). به ازای هر 10 لیتر مخلوط خاک، 3 لیتر ماسه رودخانه، 10 گرم نیترات آمونیوم، 2-3 گرم سوپر فسفات و 1-1.5 گرم کلرید پتاسیم اضافه کنید.

ذغال سنگ نارس (3 قسمت)، خاک اره بخار (1 قسمت)، مالون (0.5 قسمت). به ازای هر 10 لیتر مخلوط، 3 لیتر ماسه رودخانه، 10 گرم نیترات آمونیوم، 2-3 گرم سوپر فسفات و 1-1.5 گرم کلرید پتاسیم اضافه کنید.

هوموس (1 قسمت)، ذغال سنگ نارس (1 قسمت)، خاک باغچه (1 قسمت). به ازای هر 10 لیتر مخلوط، 1.5 قاشق غذاخوری خاکستر، 3 قاشق غذاخوری سوپر فسفات، 1 قاشق غذاخوری سولفات پتاسیم و 1 قاشق غذاخوری اضافه کنید. اوره

اگر قصد استفاده از خاک خریداری شده را دارید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. جزء اصلی این خاک (به ویژه خاک جهانی برای نهال) پیت است که اسیدیته بالایی دارد و آب به خوبی از آن عبور نمی کند. برای خرید خاک مناسب برای کاشت نهال، آن را با همان مقدار خاک باغچه ضدعفونی شده، بستر گیاهان آپارتمانی یا خاک گلدانی با گل های از دست رفته مخلوط کنید. برای کاهش اسیدیته، آرد دولومیت یا گچ را به مقدار 1-2 قاشق غذاخوری در 10 لیتر بستر اضافه کنید.

برخی از باغداران مخلوطی از خاک باغ + هوموس + ذغال سنگ نارس تهیه می کنند و خاکستر و مقداری کودهای پیچیده به آن اضافه می کنند که در کیسه های داخل حیاط می ایستد و یخ می زند. قبل از کاشت آن را به داخل خانه می آورند. بنابراین، گیاهان تقریباً تحت تأثیر کاشت در یک مکان دائمی قرار نمی گیرند، زیرا خاک تفاوت زیادی با خاک دائمی ندارد.

شرط سوم آماده سازی بذر برای کاشت است

برای بهبود جوانه زنی بذر گوجه فرنگی، قبل از کاشت باید در محلول محرک رشد (طبق دستورالعمل) نگهداری شود. همچنین می توانید از وسایل بداهه استفاده کنید - آب آلوئه رقیق یا آب عسل (1 قاشق چایخوری عسل در هر لیوان آب) و زمان خیساندن 30 دقیقه است. این از بیماری نجات نمی دهد، اما دانه ها خیلی سریعتر جوانه می زنند.

توصیه می شود که بذرها قبل از کاشت جوانه بزنند. برای انجام این کار، به یک تکه پارچه، یک سواب پنبه، گاز یا یک دستمال کاغذی نیاز دارید. مواد را با آب مرطوب می کنند، دانه های گوجه فرنگی را در یک نیمه قرار می دهند، با یک قسمت آزاد پوشانده می شوند، در یک کیسه پلاستیکی قرار می دهند و در یک مکان گرم نگهداری می شوند. دقت کنید که مواد خشک نشود. وقتی بذر گوجه فرنگی جوانه زد، شروع به کاشت کنید. در پایین مخزن بذر زهکشی 1-1.5 سانتی متری (ماسه، شن ریز، خاک رس) و در بالای یک لایه خاک به عمق 4-5 سانتی متر قرار داده می شود و به آرامی آن را پر کرده و آب بریزید. در فاصله 3 سانتی متری از یکدیگر شیارهایی به عمق 1-1.5 سانتی متر ایجاد کرده و بذر گوجه فرنگی را در آنها بکارید. خاک بپاشید، روی ظروف را با سلفون یا شیشه بپوشانید و به جای گرم (23-25 ??درجه سانتیگراد) منتقل کنید.

شرط چهارم - دمای مطلوب

برای رویش موفقیت آمیز نهال، محصولات باید در دمای 23-25 ??درجه سانتیگراد باشند. اما به محض ظاهر شدن اولین شاخه ها، ظروف باید بلافاصله به مکان سردتر (با دمای 12-16 درجه سانتیگراد در روز و 10-12 درجه سانتیگراد در شب) منتقل شوند. آنها باید 6-7 روز آنجا باشند. اگر این شرط رعایت نشود، نهال گوجه فرنگی ضعیف می شود. سپس گیاهان به اتاق گرم (22-24 درجه سانتیگراد در روز و 20-22 درجه سانتیگراد در شب) بازگردانده می شوند.

شرط پنجم آبیاری مناسب نهال با گوجه فرنگی است

تا زمانی که نهال رشد نکند و قوی نباشد فقط با اسپری می توان آن را آبیاری کرد. سپس می توانید از یک آبخوری معمولی برای گل ها استفاده کنید. اصل آبیاری نهال گوجه فرنگی ساده است: اجازه ندهید هم بستر خشک شود و هم خیس شدن بیش از حد آن. آبیاری فقط با آب مقطر انجام می شود که دمای آن کمتر از 22 درجه سانتیگراد نیست. گوجه فرنگی را هرگز نباید با آب سرد آبیاری کرد. این امر خطر ابتلا به بیماری های خطرناکی مانند جوش های سر سیاه و پوسیدگی ریشه را به همراه دارد.

شرط ششم - نشاء به موقع

کاشت نهال گوجه فرنگی به محض داشتن اولین جفت برگ واقعی (تقریباً 18-12 روز پس از سبز شدن) بوته ها شروع می شود. به صورت زیر انجام دهید. ابتدا گیاهان به خوبی آبیاری می شوند و سپس با یک قاشق چای خوری به دقت از جعبه خارج می شوند. ریشه مرکزی حدود 1/3 کوتاه می شود و گیاهان در ظروف جداگانه یا در جعبه های 6 × 6 سانتی متر کاشته می شوند.

شرط هفتم - کوددهی اجباری نهال گوجه فرنگی

رشد نهال گوجه فرنگی سالم و قوی بدون کود غیرممکن است. نکته اصلی در این تجارت این است که همه چیز را به موقع انجام دهید. اولین باری که نهال ها پس از غوطه ور شدن بارور می شوند (گیاهان باید ریشه بدهند و شروع به رشد کنند). برای انجام این کار، 8-12 گرم نیترات آمونیوم، 40 گرم سوپر فسفات و 7-10 گرم نمک پتاسیم را در 10 لیتر آب رقیق کنید. پس از 8-10 روز نهال های گوجه فرنگی برای بار دوم تغذیه می شوند. برای این منظور، از کود مرغ تخمیر شده (1: 10-12) با افزودن سوپر فسفات (60 گرم در هر 10 لیتر محلول) یا مخلوطی از کودهای معدنی - 15-18 گرم نیترات آمونیوم، 70-80 گرم سوپر فسفات استفاده کنید. و 20-25 گرم کلرید پتاسیم در هر 10 لیتر آب. لقاح سوم چند روز قبل از پیوند به زمین انجام می شود. 10 گرم نیترات آمونیوم، 40 گرم سوپر فسفات و 60 گرم کلرید پتاسیم در 10 لیتر آب حل می شود. تغذیه نهال گوجه فرنگی قبل از آبیاری بعدی انجام می شود. یک گیاه در طول آبیاری به اندازه آب با محلول غذایی آبیاری می شود. اگر کود روی برگ ها خورد، بلافاصله با آب تمیز شسته می شوند.

شرط هشتم - نور خوب

مکان بهینه برای قرار دادن نهال در آپارتمان، طاقچه های پنجره از جنوب یا جنوب غربی است. اگر هیچ کدام وجود ندارد، باید به ترفندهایی متوسل شوید - ظروف نهال را دور از یکدیگر قرار دهید تا گیاهان برای نور رقابت نکنند یا از منابع نور اضافی - بازتابنده ها، لامپ های فلورسنت و غیره استفاده کنند. در غیر این صورت، گیاهان به میزان قابل توجهی کشیده می شوند و رنگ پریده ای خواهند داشت.

شرط نهم - سفت شدن نهال ها قبل از پیوند

سخت شدن یک تکنیک زراعی اجباری برای رشد نهال گوجه فرنگی است. این روش به گیاهان اجازه می دهد تا با تفاوت دمای روز و شب، آفتاب درخشان، باد سازگار شوند و استرسی را که هنگام تغییر محل زندگی خود تجربه می کنند کاهش می دهد. سفت شدن نهال گوجه فرنگی را چند روز قبل از کاشت در محل دائمی شروع کنید. ابتدا به مدت 1-2 ساعت پنجره ای را که نهال ها روی آن ایستاده اند باز کنید. به تدریج این زمان به 6-8 ساعت افزایش می یابد. سپس ظروف نهال را برای مدتی به حیاط می برند. 2-1 روز قبل از کاشت نهال ها را رها می کنند تا شب را در ایوان یا باغ بگذرانند (به شرط آب و هوا). فقط پس از انجام مراحل سخت شدن می توان نهال های گوجه فرنگی را آماده کاشت در یک مکان دائمی در نظر گرفت..

 

https://www.pubpub.org/user/raisa-home

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RaisaHome2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://akinnahal.com

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://akinnahal.com

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna300

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://akinnahal.com

https://gitlab.bsc.es/RaisaHome2

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/RaisaHome23

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/RaisaHome2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2827698-melba-luna

 

How to get an organic Spotify promotion for your new music release:

۲۰ بازديد

How to get an organic Spotify promotion for your new music release:

No bots or fake shows, just honest organic Spotify plays.

 

After reading the messages of many independent artists, I found it almost impossible to find a Spotify ad that is organic and not fake with the bot today.

 

I have to admit that I searched on Google and all the ordinary places and just researched out of curiosity and didn't find anything.

 

But one good news is that I work with a press team and Music Promotion and Social Media Marketing who have achieved a lot in this area.

I've been working with the Black White Promotion team for over 10 years on developing Spotify's traffic strategy in creating Spotify results.

 

What makes a difference to the results?

On average, it depends on the song because some reach 30,000 in a week, some reach 100,000 in 4 weeks and just keep growing, others take more time and others never fly.

 

Even if your fans like a song, that's not the decisive factor, but it helps to see positive feedback such as replays in the first week, requests for more music and conversations around a single in the first month of release.

These are things that I watch when I'm working on an advertising strategy for every new single.

 

 

 

 

How do I get more Spotify plays?

If you prioritize Spotify results, you can work with a press team on getting your Spotify page traffic, I suggest you do a package that focuses only on that goal.

 

To achieve the best results that anyone can achieve, defining a clear call to action with their team is essential.

When I'm working on promoting a Spotify single, all the traffic is designed to put you in the top 20 Spotify based charts to rate how your music works compared to others in your area.

 

We have charts for Hip Hop, rock, songwriters and electronic music.

 

The second initiative is to create awareness of the music brand.

 

That means we publish content based on informing people about an artist with a new single while focusing on the message and the most important factors that confirm that artist in a particular genre or group.

 

The final step is to make the artist memorable.

 

We create an evergreen content strategy aimed at making the artist memorable. Of course, this is customized for each individual because no two artists are the same.

https://v.ht/qEFR

https://v.gd/jST1td

 

 

So, it's great if you think your current music ad team is effectively hitting these signs. I want to know who they are so we can join forces, but so far... All I see is hundreds of websites doing fake shows.

 

Here's how to work with the black-white advertising press team:

 

Good luck in advertising your music and never give up!

 

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://blackwhitepromotion.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/KayBush33

https://tcgschool.edu.in/members/kaybush3/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/KayBush3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875835-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna512

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://blackwhitepromotion.com/